16 دی 1389برچسب:,

برای دانلود و توضیحات بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید:


16 دی 1389برچسب:,
14 دی 1389برچسب:,
سلام میخوام براتون بازی gta iv رو بذارم با حجم 13 مگابایت




http://hotcity.mihanblog.com/extrapage/gta
6 دی 1389برچسب:,

بازی جدید GTA IV 2009 : Grand Theft Auto IV PC Edition بصورت فشرده شده و لینک مستقیم برای دانلود
 

شاید این سوال برای خیلی از شما ایجاد شده که چرا اسم بازی GTA 4 می باشد.دلیل ان این است که اگر دقت کرده باشید نسخه ی سوم بازی GTA با شماره ی دوم ان تفاوت بسیار زیادی داشته است.ولی طبق گفته ی سازندگان، سری های VICE CITY ,SAN ANDREAS تفاوت چندانی با شماره ی سوم بازی نداشته است. ولی در نسخه ی جدید به خاطر تفاوت بسیار زیادی که نسبت به نسخه ی سوم دارد،نام ان را GTA 4 نامیده اند.


 

کنترل بازی (نمره:10/10) : در سری های گذشته ی GTA نیز کنترل بازی بسیار خوب بوده است ولی در این بازی کنترل نسبت به قبل پیشرفت بسیار خوبی داشته است.مثلا وقتی با اسلحه ای می خواهید بر روی فرد نشانه بگیرید با زدن یک دکمه ،بازی این کار را برای شما انجام می دهد و شما هیچ مشکلی در این رابطه ندارید.کنترل انواع وسایل نقلیه نظیر موتورسیکلت،اتومبیل،هلی کوپتر به خوبی طراحی شده و علاوه بر این هیچ وقت دوربین مزاحمی در بازی وجود ندارد که شما را برنجاند.سیستم تیراندازی از داخل ماشین نیز بسیار عالی کار شده و با نشانه گرفتن می توانید دقیقا فرد مورد نظر را مورد شلیک قرار دهید.دوربین بازی نیز همانند شماره های قبلی بدون هیچ گونه مشکلی می باشد و در حالت عادی 3 مدل و در وسایل نقلیه تا شش مدل قابل تغییر است که هرکدام زیبایی خود را دارا می باشند.درهیچ جای بازی باگی از نظر دوربین دیده نمی شود و تا حالا نشده که دوربین در بازی قفل کند .یکی از قابلیت های جدید شما در بازی امکان کاور گرفتن است که بسیار خوب و قشنگ کار شده است.شما می توانید پشت هر جسمی پناه بگیرید و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دشمن خود را هدف قرار دهید.

گیم پلی (10/10) : بازی با سرعت مناسب و در عین حال ثابتی اجرا می شود.این شماره از بازی GTA از یک لحاظ تفاوت اساسی با سایر شماره ها دارد و ان شهر LIBERTY CITY می باشد.این شهر دقیقا عین نیویورک می باشد به طوری که اگر نقشه شهر نیویورک را در اختیار داشته باشید بر صحت حرف من پی خواهید برد.علاوه براین تمامی جاده ها،اسمان خراش ها ،پل ها و همه و همه عین شهر نیویورک است.فقط تعداد معدودی از ساختمان های کوچک موجود در نیویورک در بازی وجود ندارند.خب شاید یکی از مسائلی که در شماره های قبلی این بازی دیده می شد،مشاهده ی افراد زیادی که عین هم هستند بود ولی در این شماره هیچ ادمی شبیه دیگری نیست.یعنی صدها چهره ی گوناگون در بازی وجود دارد که هرکدام در حال کار خاصی هستند.مثلا یک نفر دارد روزنامه می خواند و دیگری بستنی می خورد!این مسئله در مورد راننده تاکسی ها صدق می کند و شما در بازی با رانندگان بسیاری با بیش از 30 چهره گوناگون مواجه خواهید شد.اقا اگر حوصله ی رانندگی ندارید سریع یک تاکسی بگیرید!یکی از قابلیت بسیار جالب در بازی همین تاکسی گرفتن است که در ان هنگامی که تاکسی را در نزدیکی خود دیدید یک سوت زیبا می زنید تا او متوقف شود.جالب اینجا است که اگه مسافر داشته باشه اصلا هیچ محلی به شما نمی گذارد!درتاکسی شما حتی می توانید از راننده بخواهید که رادیو را عوض کند.حتی می توانید از درون تاکسی تیر اندازی نیز بکنید ولی این کار را نکنید چون راننده تاکسی پا به فرار می گذارد.می رسیم به مسائل اصلی بازی یعنی مراحل بازی.یکی دیگر از نقات قوت بازی وجود مراحل گوناگون و متنوع در بازی است که باعث می شود که شما احساس کسلی نکید و واقعا از انجام مراحل لذت ببرید.هیچ یک از مراحل بازی تکراری نیست و این جذابیت بازی را بیش از پیش می کند.دلیل اینکه می گویند این بازی به واقعیت بسیار نزدیک است سیستم سلامتی شماست که چندید برابر ارتقا یافته است و واقعا طبیعی شده است.مثلا اگر در شماره های قبلی این بازی ماشین را محکم با جایی برخورد می کرد ،انگار نه انگار!!!ولی این دفعه اگر این کار را امتحان کنید می بینید که بسته به ضربه ،با قدرت خاصی از ماشین به بیرون پرت می شوید و اسیب فراوانی می بینید اگر زنده مانده باشید!یک مثال دیگر اینکه اگر در شماره های قبلی در حالی که با سرعت در حال حرکت بودید ،خودتان را از ماشین به بیرون می انداختید اسیب زیادی نمی دیدید ولی این دفعه بدبخت می شوید اگر یک بارم که شده این کار را تست کنید!درکل واقعا سیستم سلامتی ما در بازی فوق العاده خوب کار شده است.همه ی شماره های قبلی بازی GTA مربوط به سال های قدیمی و دور بودند و شاید این مسئله یک جا شمارا ناراضی می کرد اون هم سره ماشین های قدیمی!ولی این دفعه بازی در سال 2008 دنبال می شود به جای ماشین داغان و قدیمی شاهد انواع اتومبیل های BMW,MERCEDES BENZ,و لامبورگینی خواهید بود.تمامی این اتومبیل ها عین واقعیت می باشند ولی فقط لیسانس شده نیستند و دارای مارک های عجیب و غریبی هستند.خلاصه ماشین ها در این شماره عشق خودشونو دارند!

داستان : داستان بازی به این صورت است که شما در نقش فردی به نام NIKO هستید که در روسیه زندگی می کند ولی برای دیدن پسر عموی خود ROMAN به شهر نیویورک می اید.در ابتدا ROMAN شما را به کاردر اداره دعوت می کند ولی ما با قاطعیت به او می گوییم که از این کارای سوسولی من انجام نمی دهم!درنتیجه NIKO کم کم توسط بابای رومن وارد کارهای مافیایی می شود ولی بعد از چند مرحله دعوایی بین ما و عمویمان صورت می گیرد.که نتیجه اینکه ما عمویمان را از پا در می اوریم!بعد از مدتی با فردی به نام DIMITRI اشنا می شویم که او قبلا دوست نیکو در روسیه بوده.پس از انجام چند ماموریت اختلافات اساسی بین ما و او ایجاد می شود، او خانه ی مارا به اتش می کشد.در ادامه ما به دنبال این ادم می گردیم تا جایی که با فردی به نام PACKIE اشنا می شویم و با او و برادرانش بانکی را می زنیم و از اینجا تا پایان بازی همش با PACKIE و برادرانش که 4 نفر هستند ماموریت انجام می دهیم و در این راه دو نفر از انها را هم از پا در می اوریم.بقیه داستان را خودتان دنبال کنید!درکل داستان بازی بسیار جالب و در بعضی صحنه ها ناراحت کننده ودر بعضی صحنه ها کمدی است.مثلا پس از انکه بابای رومن را می کشیم،رومن از ترس توی سطل اشغال قایم می شود!!!و یک مثال ناراحت کننده اخر بازی است که در انتهای بازی در هنگام اتمام عروسی رومن ،یک ماشین می اید و یا KATE و یا خود رومن را می کشد.یه نکته ی بسیار مهم که دربازی وجود دارد دادن حق انتخاب به شما در بعضی مراحل می باشد.مثلا فردی به نام DWAYNE به ما می گوید که PLAYBOY X را از پا در بیار و PLAYBOY هم می گوید DWAYNE را!در اینجا سازندگان انتخاب را به شما داده اندکه کدامیک از ان دو را از پا در بیاورید.این قضیه در قسمت های مختلف بازی متفاوت است و گاه برروی داستان بازی تاثیر می گذارد چنانچه بازی در انتها به دو صورت گوناگون می توانید پایان پذیرد که همین کنجکاوی بسیاری را برای دوباره بازی کردن افراد را بر می انگیزد.بازی را پس از انکه به پایان بسپارید متوجه می شوید که فقط 60 بازی تمام شده است.40 درصد دیگر مربوط به کارهای فرعی می شود.مثلا حدودا بیست ادم با نام friend به صورت ناگهانی وقتی به انها نزدیک می شوید در نقشه ظاهر می شوند و هرکدام شخصیت های جالبی راتشکیل می دهند.علاوه براین در بازی 200 کفتر وجود دارد که در نواحی خاصی هرکدام هستند که با کشتن همه ی انها 2 درصد به بازی افزوده می شود.یک قسمت جالب دیگری هم در بازی وجود دارد و ان هم stunt jump هست.در بازی 50 مکان برای پرش وجود دارد که اگر با زیبایی بپرید کامل می شوند.لازم به ذکر است که اگر می خواهید این مکان ها را پیدا کنید باید بیش از 120 ساعت در بازی بگردید!!!ولی یک سری به تالار گفتمان بزنید چون مکان های همه ی انها مشخص است.

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

6 دی 1389برچسب:,

 

GTA اتومبیل که در حال حاضر نسخه ی چهارم آن در دسترس است ما را وارد دنیایی مجازی با امکاناتی محدود تر میکند . در GTA های قبلی دیدیم که این بازی به منبعی غنی از مینی گیم تبدیل شده بود اما در IV هویت خود را دوباره به دست آورده و در پی جاودان کردن و ثباتش است . در نسخه ی قبلی شاهد این بودیم که دیگر کسی سوار ماشین نمیشد و یا عده ی آنان اندک بود . همه با بمب افکن به خیابون بقلی میرفتند !!!!!و یا اینکه دوچرخه که قبل از سان آندریاس رویایی برای گیمر ها بود با وجود اینکه در سان آندریاس وجود داشت زیاد مورد توجه قرار نمیگرفت … اما راک استار خود را راحت کرد ! اتوموبیل ، هلی کوپتر ، موتور و قایق و قطار تنها وسایلی هستند که شما برای رفتن به خیابون بغلی یا همون حمل و نقل شهری ازشون فیض کافی میبرید . در این بازی برای اولین بار شما به روح یک کاراکتی پی میبرید ! نیکو تقریبا همه ی ویژگی های یک انسان را از نظر روحی دارد . شخصیت پردازی عالی راک استار گیمز شما را دوباره با فردی آشنا میکند که جویای پول و پولدار شدن است. همه چیز در آی وی انهدام پذیر است (البته به جز درختان !) شما به یک دیوار برخورد میکنید و میبینید که دیوار ترک برداشته است ! انفجار ها هم مانند این میتوانند خرابی هایی را در شهر ایجاد کنند. به نظر من IV دنیایی از ریزه کاری در گیم پلی است ، بزارید براتون مثال بزنم تا ببینید تا کجاشو خوندن ! : نیکو وقتی در ماشین هست و با تلفن صحبت میکند نمیتواند ترمز دستی را بکشد (به دلیل اینکه یه دستش بنده !) – با برخورد به تیر چراغ برق شما جرقه های برق را زیر تیر افتاده ی برق مشاهده میکنید – با برخورد به شیرهای آتشنشانی که در شهر موجود است آنها شکسته میشوند و آب لوله ماشین شما را کمی بالا میبرد (از شدت فرآوان) – با باران آمدن ماشینی که قبلا توسط گردوخاک خاکی شده بود تمیز میشود ! (اینکار توسط کارواش هم صورت میگیرد) و … اینها همه نوید نسلی نو را در این سبک میدهند . داستان بازی مانند همیشه بصورت خطی دنبال میشود اما محتوای آن نسبت به نسخه های قبلی واقعا پیشرفت کرده است ، شما با گذراندن یک مرحله واقعا احساس میکنید که حرکتی رو به جلو داشته اید و در حال پیشرفت هستید. (این امر از همان روح داشتن شخصیت و بازی ناشی میشود).

 

ایستگاههای رادیویی با موسیقی های جذاب خود شما را درگیر بازی میکنند و همینطور صدا گذاری های بازی کمی از آن ندارد . صدای وحشتناک تیر اندازی با A.K 47 را با صداگذاری این بازی احساس میکنید همینطور تمامی سلاح های دیگر در بازی . مجریان رادیو اغلب مانند نسخه ها ی پیش هستند که البته آنچنان هم بد نیست ! صدای ماشین ها . صدای باران . صدای شخصیت ها و …. همه و همه شما را وادار میکند تا به بازی توجه کنید و نه به جایی جز آن .در IV میتوانید تاکسی هایی که مسافری ندارند بگویید تا شما را به مقصد دلخواهتون که ممکنه خونه و یا مراحل مختلف و …. باشد ببرد . البته باید نسبت به مسافتی که طی میکنید دستمزد بنده خدا و عیدی بچه ها هم فراموش نکنید !!!! . جی تی ای ۴ دارای ۳ شهر اصلی است که به غیر از راه های دریایی و هوایی با اتوبانها و بزرگراه هایی به هم وصل هستند و همچنین مترو به هم متصل هستند . با ورودتان به محدوده ی شهر جدید از شما عوارضی گرفته میشود و در صورت عدم پرداخت آن پلیس با دنبال شما میافتد ! بگذارید کمی از سیستم پلیس برایتان بگویم . با اولین تخلف شما که توسط پلیس دیده میشود یه ستاره ی خوشگل اون بالا سمت چپ روشن مشود !!!! و همینطور در نقشه دایره ای که مرکز آن شما هستید و رنگش آبی و قرمز میشود ظاهر میشود که البته بعد از بیشتر شدن ستاره کوچولوهایتان شعاع دایره مرتب بزرگ تر مشود . شما با خارج شدن از محیط آن و با صرف حدود ۲۰ ثانیه اگر پلیس دیگری شمارا پیدا نکند از دست پلیس فرار میکنید . بر خلاف نسخه های قبلی درجه ی آخر این کوچولو ها !!! (ستاره های پلیس) تانک و ارتش نیست بلکه نیرو های ویژه ای است که بسیار بسیار سمج هستند و آرزو میکنید کاش همون ارتش میوفتاد دنبالتون !!! و البته با کسب درجه ی ششم شعاع دایره آنقدر بزرگ میشود که گاهی اوقات اندازه ی نصف شهر خواهد بود ( در اکس باکس ۳۶۰ با فرار کردن از ۶ ستاره ی پلیس ۴۰ تا گیم اسکور به شما داده میشه که من وقتی اینکارو کردم به خودم افتخار کردم !!!!) نیکو مانند نسخه ی قبلی در آب شنا میکند اما دیگه زیر آبی نمیره . جلوه ی آب در بازی بسیار واقعی طراحی شده و با بادها امواج سهمگینی درست میکند .و خیلی چیزهای دیگه که کشف کردنشون رو به شما واگذار می کنم.

دانلود این بازی با لینک غیر مستقیم